Search:

Type: Posts; User: iJin

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.24 seconds.

  1. Thread: Wassup hoes

    by iJin
    Replies
    5
    Views
    511

    Wassup hoes

    Any oldies here still? I saw Gelston here still, ya old fart. Lol.


    Logged on randomly, reread old PMs, visited the old boob thread that has all dead links.


    Ahh, 5-6 years ago were the...
  2. Thread: Rochester NY

    by iJin
    Replies
    7
    Views
    666

    I do have my one cat, he's a Savannah F4. Named...

    I do have my one cat, he's a Savannah F4. Named Loki. He's cutee.
  3. Thread: E3 2018

    by iJin
    Replies
    240
    Views
    14,842

    HA love it.

    HA love it.
  4. Thread: Rochester NY

    by iJin
    Replies
    7
    Views
    666

    Rochester NY

    Anyone live or lived here? I'm moving from my West Coast life to the east coast in a month. I got a new position in Amazon, and am opening the new building there in Rochester. No friends, no family....
  5. Replies
    21,398
    Views
    1,471,375

    Eh, he's still there but we ain't bangin no more....

    Eh, he's still there but we ain't bangin no more. lol .


    I went out with my dream guy, like--seriously my dream guy. I'm still smitten with him. Though turns out he was an asshole that kept...
  6. Replies
    21,398
    Views
    1,471,375

    Depression fucking sucks. Ran out of my happy...

    Depression fucking sucks. Ran out of my happy pills for a week. Dying.
  7. Replies
    5,336
    Views
    390,466

    I really want pumpkin pie.

    I really want pumpkin pie.
  8. Replies
    5,336
    Views
    390,466

    lmao. Nah. I have like a whole other alter ego at...

    lmao. Nah. I have like a whole other alter ego at work--I go into work mode fast. My work fling also, and when I need some shit done he gets it done. Then it's time for break and I go and get lunch...
  9. Replies
    5,336
    Views
    390,466

    Well see other than that big ol' question--yeah I...

    Well see other than that big ol' question--yeah I think so.


    I left out one other big piece of info--I'm his boss. Oh godd.
  10. Replies
    5,336
    Views
    390,466

    Yeah I thought I was going to break up with my...

    Yeah I thought I was going to break up with my boyfriend too, but no I just moved out and I have my own place now--which I love. We decided to stay together cause hey, maybe my moving out will be...
  11. Replies
    3,666
    Views
    379,321

    LOL. This is pretty funny.

    LOL.


    This is pretty funny.
  12. Replies
    5,336
    Views
    390,466

    I did a thing today. Don't know who to tell...

    I did a thing today. Don't know who to tell because all my friends are from work and well this involves someone from work. Damn, I slept with someone from work. I also still have a boyfriend. They...
  13. Replies
    21,398
    Views
    1,471,375

    Moved in with my bf at 6 months. 1 year and 8 or...

    Moved in with my bf at 6 months. 1 year and 8 or so months later, I'm now moving out.
  14. Replies
    10
    Views
    1,473

    Sadness

    Sadness
  15. Replies
    10
    Views
    1,861

    Game Empire...interesting. Haven't heard of it...

    Game Empire...interesting. Haven't heard of it but now I must check it out!

    But yes, I will try to make it as long as I can get the day off from work!
  16. Replies
    5,336
    Views
    390,466

    This shit already sounds way too hard. I give up.

    This shit already sounds way too hard. I give up.
  17. Replies
    5,336
    Views
    390,466

    What are simucoins? Are those like BITcoins??

    What are simucoins? Are those like BITcoins??
  18. Replies
    2,690
    Views
    202,846

    I saw American Assassin yesterday and it was...

    I saw American Assassin yesterday and it was actually very good. Granted, I came in like 10 minutes late so I couldn't see the premise, but it was very good. Good fight scenes.
  19. Replies
    16
    Views
    1,619

    This places needs some more boob and pp action. ...

    This places needs some more boob and pp action.


    Oh the good ol' days. Sometimes I like the read the old threads and relive those times--you know when shit was interesting.
  20. Replies
    5,336
    Views
    390,466

    Hah. Yeah the schlup schlup triangle. Yeah...

    Hah. Yeah the schlup schlup triangle.

    Yeah everything is well. Miss Gemstone. I want Zuie back, but don't know where she is. Either way, not like I have time to game anymore.

    Glad to see some...
  21. Replies
    5,336
    Views
    390,466

    Dang, came on here since I saw my credentials...

    Dang, came on here since I saw my credentials were still saved on my browser. Saw I had a PM about if I worked for Amazon still. Which I do--I make lots of money and buy lots of booze and Japanese...
  22. Replies
    219
    Views
    16,393

    I couldn't finish this game. :( Nothing will...

    I couldn't finish this game. :( Nothing will replace Shepard.
  23. Replies
    23,481
    Views
    1,793,631

    I just ate an ice cream sandwich in bed, and got...

    I just ate an ice cream sandwich in bed, and got a new car today. Life is good.
  24. Thread: Suicide Squad

    by iJin
    Replies
    48
    Views
    2,593

    I was super excited for this movie. Then I...

    I was super excited for this movie.

    Then I saw it. Holy shit balls, basically 80% of the lines in the movies were in the trailer. Killer Croc made me die of embarrassment with him asking for BET....
  25. Replies
    50
    Views
    2,525

    INTJ.

    INTJ.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4