Search:

Type: Posts; User: khorpulent

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    23
    Views
    1,654

    Available again

    Available again
  2. Replies
    25
    Views
    747

    Your script probably out to include POLICY REVIEW...

    Your script probably out to include POLICY REVIEW info on the characters. Though I can't imagine you've ever run afoul of policy for scripting....
  3. Replies
    20
    Views
    594

    It was really more like a TEN second slowdown --...

    It was really more like a TEN second slowdown -- two rooms with 3 sec RT plus a few seconds for go2 to restart. Time is money!
  4. Replies
    20
    Views
    594

    It shouldn't be necessary to chrono between WL...

    It shouldn't be necessary to chrono between WL and Sol!
  5. Replies
    20
    Views
    594

    Anyone else getting tired of this goddamn RT when...

    Anyone else getting tired of this goddamn RT when moving between Sol and the Landing?
  6. Replies
    23
    Views
    951

    Nah, that could actually be useful to monks, they...

    Nah, that could actually be useful to monks, they won't take that risk. They'll release 1225 one day, but it'll be SMR-based and impossible to hit anything unless you're 2x spell aiming. It'll make...
  7. Replies
    23
    Views
    951

    Don't worry, when they nerf 410 with the SMR2...

    Don't worry, when they nerf 410 with the SMR2 conversion, they'll move the old version to a vacant slot in the Arcane Circle and make it available as a SK or x/day item via Simucoins.
  8. Is that a mechanical crossbow, or just a regular...

    Is that a mechanical crossbow, or just a regular one?
  9. Replies
    23
    Views
    1,654

    Available again

    Available again
  10. 1 & 2: Sorc circle will yield .75 CS/rank...

    1 & 2:


    Sorc circle will yield .75 CS/rank from 1-20 ranks above level and .5 CS/rank from 21-60 ranks above level.

    Minor elemental will give you .58 CS/rank up to 2/3 of your level (sorc...
  11. Replies
    20
    Views
    748

    Heh yeah, I accidentally jumped the line one...

    Heh yeah, I accidentally jumped the line one night in Reim during a HoA run and everyone had to stand around for like 10 minutes while I endlessly jabbed the empress. Haven't been to Reim in a...
  12. Replies
    20
    Views
    748

    I'm pretty sure the thing where your hands heat...

    I'm pretty sure the thing where your hands heat up is a separate mechanic. Most of the hot/cold elemental types (glacei, lava golems, etc) have some version of that mechanic, which I'm pretty sure...
  13. Replies
    20
    Views
    748

    I like to think that the subsequent jabs were...

    I like to think that the subsequent jabs were just spasms resulting from my electrocution.


    But anyhow, is there any way to avoid that? Does it happen with all melee attacks, or just with UAC?...
  14. Replies
    20
    Views
    748

    that was odd

    I knew there was some reason why I didn't take my monk into the confluence, but I couldn't quite remember why. All it took was punching a lightning elemental to jog my memory!

    But strangely, I...
  15. Thread: bane oils

    by khorpulent
    Replies
    23
    Views
    809

    Happened literally within 10 minutes of applying...

    Happened literally within 10 minutes of applying it this time:


    You attempt to jab a moaning spirit!
    You have decent positioning against a moaning spirit.
    UAF: 213 vs UDF: 165 = 1.290 * MM:...
  16. Thread: bane oils

    by khorpulent
    Replies
    23
    Views
    809

    Itís an interesting twist on the classic bait and...

    Itís an interesting twist on the classic bait and switch scheme
  17. Thread: bane oils

    by khorpulent
    Replies
    23
    Views
    809

    Holy shit, they must have just nerfed these oils...

    Holy shit, they must have just nerfed these oils in spectacular fashion. Reapplied it to my boots, wore off in 79 swings. Tried it again, got 59 swings, a total of 14 flares...

    This sounds like...
  18. Thread: bane oils

    by khorpulent
    Replies
    23
    Views
    809

    I just used Notepad ++ to search my logs for the...

    I just used Notepad ++ to search my logs for the relevant lines of text.




    I kinda actually wonder if they meant for it to work that way, or something like it. The oils from this run just...
  19. Hm yeah, you're right, there's no immediate RT. ...

    Hm yeah, you're right, there's no immediate RT. Must have just had a cast where there was almost no time between the cast and the first round of RT. Either way, 1219 is the shit.
  20. If my bless runs out, I pull out a cestus and...

    If my bless runs out, I pull out a cestus and keep going. If the bless on my cestus runs out, I pull out my other cestus. My boots usually take 3 or 4 hunts before the bless wears off, so I just...
  21. Lol, what I'm doing is taking on 20-30 creatures...

    Lol, what I'm doing is taking on 20-30 creatures at a time in SoS. For whatever reason, I find it fun to take on stupidly large swarms when someone like Jahmilli is running around the Sanctum. ...
  22. Sunfist 4 lyfe. Free HCP. Enough said. ...

    Sunfist 4 lyfe. Free HCP. Enough said.


    Although yeah, symbol of sleep is OP and should be nerfed. But 1219 is better anyhow because it keeps going and going.
  23. Thread: bane oils

    by khorpulent
    Replies
    23
    Views
    809

    So apparently this was on some sort of timer. ...

    So apparently this was on some sort of timer. The oil wore off of both my monk's handwraps and boots the same day, 36 days after I applied it. I got a total of 15,781 swings from the handwraps and...
  24. Replies
    10
    Views
    327

    Yeah, foraging is pretty easy on my empath. But...

    Yeah, foraging is pretty easy on my empath. But it's annoying and I still don't do it, I just buy rift herbs from playershops.
  25. Replies
    3
    Views
    105

    50 count jars

    Let me know what you have
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4